پیامک عاشقانه ادامه مطلب بی نظر بیرون نرو
عشق بزرگ تر از ان است که توصیف شود
درباره وبلاگ


نه چتر داشتی........ نه روزنامه....... نه ساک... عاشقت شدم از کجا میفهمیدم مسافری!!!!!!!! به وبلاگم خوش اومدین دوستون دارم اره تو تعجب نکن خودت چرا اینور اونورو نگا میکنی اره خودتو تو رو هم دوست دارم این وبلاگو درست کردم برا همه عاشقان دنیا بر سر در قلبم نوشته بودم ورود ممنوع حالا که وارد شدی خروج ممنوع

پيوندها
ایرانیان
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 4250
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
علیرضا1377

آرشيو وبلاگ
مرداد 1392
تير 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, :: 14:31 :: نويسنده : علیرضا1377
خدایا هر کسی یادم کند یادش بخیر هر کسی یادم نکرد یادش بخیر هر کسی یادش رود یادم کند یادش بخیر .... . . . میدونی مترسک به کلاغ چی گفت؟؟؟ گفت هر چه قدر میخوای نوکم بزن ولی تنهام نزار!!!!!!!!!!! . . . دلتنگی حس بدی نیست یادگاریست از انان که دوستشان داریم ولی از ما دورند.. . . . میگن فاصله ها سردی میاره ولی نمیدونم چرا فاصله بین من و تو دلتنگی میاره!!!!!!!!!!!!! . . . میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه عشقه حالا من با این هدیه قشنگ چکار کنم . . . انقدر خوب و عزیزی که به هنگام وداع حیفم اید تو را دست خدا بسپارم . . . هزاران دهقان برای امدن باران گریه کردند ولی خدا فکر کودکی بود که کفش هایش سوراخ بود . . . نه چتری با خود داشتی نه روزنامه نه چمدان عاشقت شدم از کجا باید میفهمیدم مسافری!!!!! . . . اگه خرابی خرابتم اگه هستی کنارتم اگه نیستی بیادتم . . . عاشق ان نیست که عشق تکه کلامش باشد عاشق ان است که وفادار مرامش باشد. . . . وقتی اشک هایم بر روی زمین ریخت تو هرگز ندیدی که چگونه میگریم. تو دلم را با بی کسی تنها گذاشتی چشمانم را به انتظار نگاهت گریان گذاشتی . . . اگه میتونستم مجازاتت کنم مجبورت میکردم همون اندازه که دوست دارم دوسم داشته باشی!!! . . . روی فرش دلم جوهری از عشق نو ریخت امدم پاک کنم بد تر شد دوستون دارم نظر فراموش نشه

نظرات شما عزیزان:

p00ya
ساعت15:53---26 تير 1392
سلام
خیلی عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: